Cunoaşte-te pe tine însuţi si îndeplinește-ţi visele!

Share Button

Share Button

17 ian. 2012

8.Rezistenţa la schimbare



În viață ne confruntăm des cu diverse lucruri care ne fac rău. Cu toate acestea ajungem să perseverăm în aceleași obiceiuri pe care le facem în mod inconștient. 
Primul lucru pe care trebuie să îl facem e sa constientizăm ceea ce merge rău și să ne cercetăm pentru a ajunge la cauza acestor obiceiuri. Multe dintre ele le-am deprins din copilărie și de la persoanele cu care am intrat în contact și în urma experienței de viață pe care o avem.
De-a lungul timpului noi am investit energie și credință în aceste obiceiuri. În timp ele au ajuns sa fie ca un reflex automat care ne ghidează viața și viitorul.
Deși în fiecare zi facem aceleași lucruri trebuie să conștientizăm că rezultatele pe care le avem până acum se datorează faptului că noi am făcut tot ceea ce am învățat și am știut până în acel moment.
Atunci când cei din jur observă că noi avem anumite obiceiuri care ne trag în jos ajungem să ne enervăm sau să nu il bagam in seamă de frică să nu suferim.
Dacă vă veți opri pentru o clipă să cugetați la  propria viață veți observa că au fost diverse momente în care am vrut o anumită schimbare dar nu am reusit să o realizam din cauza propriilor frici. Pentru a putea face față acestor frici trebuie să ne expunem cât mai des la acele situații care ne creiază frica până când aceasta va dispare.
Când cei din jurul nostru vin și ne spun că anumite obiceiuri nu sunt tocmai cum ar trebui să fie avem tendința de a fi reticenți și să ne opunem.
Reacția noastră apare ca urmare a faptului că cei din jur ne spun anumite lucruri care nu se conformează cu credințele și filosofia noastră de viață. E ca și cum ai spune unei persoane din jurul tău că nu e capabilă să facă ceea ce dorește.
De aceea majoritatea vor acționa în consecință pentru că prin schimbarea prin care doreai să o vezi ai pus în umbră calitățile sale si te-ai axat doar pe ceea ce crezi tu că e bine pentru el.
De multe ori în viață e bine ca atunci când dorim să facem o schimbare in cei din jurul nostru să fim capabili să discutăm până ajungem să punem în lumină calitațile celor din jur. Dacă ne vom ocupa să îi ajutăm să le dezvolte vom putea afirma că într-adevăr am putut să facem o schimbare pozitivă in viața acelei persoane.
Pentru a putea impune o schimbare unei persoane trebuie ca noi sa fim flexibili si să acceptăm și punctul de vedere a celui cu care vorbim. În acest mod ajungem să ne apropiem mai mult de cei din jur și să ajutăm ca acea schimbare să aibă loc în mod natural fără să îl împingem  de la spate.
Acele schimbări vor avea loc mult mai repede dacă reușești să îl ajuți și depui efortul pentru a-l ghida spre ceea ce i se potrivește cel mai bine  și în acord cu dorința sa și a sufletului său.
Îți mulțumesc pentru timpul acordat și îți doresc ca toate visele să ți se îndeplinească și să ai parte de tot ce e mai bun în toate domeniile vieții tale.
Mă bucur pentru timpul pe care mi l-ai acordat pentru a citi aceste rânduri. Dacă ți-a plăcut ce ai citit lasă comentarii, dă share la articol pe rețelele sociale pentru a putea ajuta pe cei din jur să se dezvolte și să aibă o viață fericită și împlinită!



0 comentarii:

Share Button

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *